Vladimíra Frančáková

Žiju v Novém Boru na Českolipsku, městě s bohatou sklářskou tradicí. Bydlím v nájemním bytě. V domě s pečovatelskou službou. Jsem tu maximálně spokojená. Mám ráda společnost i samotu. Nedovedu si představit život bez možnosti setkávání se s lidmi. Ale aby vše „fungovalo“ tak, jak má, je k tomu nezbytná i ta samota. Mou velkou láskou je literatura . K odpočinku patří i hudba. Pasivně, samozřejmě. Mám ráda smích. A humor vůbec. Obojí ke mně patří. Humor sám je pro mě důležitým kořením života.
  • Počet článků 54
  • Celková karma 17,33
  • Průměrná čtenost 215x

Seznam rubrik

Vladimíra Frančáková

Osamělost?

Deníčku můj, přiznám se, že jsem ti původně chtěla vyprávět o tom, jakým způsobem rozeznávám lidi. Měla jsem totiž pocit, že jsem ten příhodný moment už propásla. Důvod je jasný. Jsem přece nevidomá.

18.8.2019 v 0:00 | Karma: 14,94 | Přečteno: 239x | Diskuse| Osobní

Vladimíra Frančáková

O lidech kolem mne - pokračování

Milý deníčku, dlužím ti ještě jedno vyprávění o lidech, které potkávám. Jsi zvědavý? Tak to jsem moc ráda. Ale budu delší, než obvykle. Nebudeš se na mě zlobit? Budeš mít dost trpělivosti? Doufám, že ano.

5.5.2019 v 0:00 | Karma: 12,54 | Přečteno: 244x | Diskuse| Osobní