Diskuse

Hysterie

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

"Humor mě osvobozuje." Je mi líto lidí, kterým humor chybí. Důležité je se smát, ne vysmívat, ale smát se situacím,které vzniknou, dokázat se zasmát sám sobě i druhým. A máte pravdu: "to, co člověk vysílá, to se mu vrací." Proto vysílám nejenom vám, ale i všem ostatním jenom samé usměvy.

1 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 17,33
  • Průměrná čtenost 215x
Žiju v Novém Boru na Českolipsku, městě s bohatou sklářskou tradicí. Bydlím v nájemním bytě. V domě s pečovatelskou službou. Jsem tu maximálně spokojená. Mám ráda společnost i samotu. Nedovedu si představit život bez možnosti setkávání se s lidmi. Ale aby vše „fungovalo“ tak, jak má, je k tomu nezbytná i ta samota. Mou velkou láskou je literatura . K odpočinku patří i hudba. Pasivně, samozřejmě. Mám ráda smích. A humor vůbec. Obojí ke mně patří. Humor sám je pro mě důležitým kořením života.

Seznam rubrik