Diskuse

Nerudná baba

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I34v55a55n19a 51L93a70n29c68e

13. 2. 2024 11:30

Přeji vám, abyste ještě dlouho mohla bydlet ve svém bytě

2 0
možnosti
Foto

Vlaďko, rozhodně vás nevidím jako ufňukanou. Naopak. My sice nejsme tělo, ale život tady na Zemi skrz tělo prožíváme, takže když nám přestává sloužit, není to lehká situace. Na druhou stranu u lidí, silných jako jste vy, je vysoký předpoklad, že jim ta situace umožní poznat pravdu o tom, "kdo já skutečně jsem" (myšleno kdo jste vy), která zatím zůstává většině lidí skryta. A ruku v ruce s pravdou přijde i klid. Máte můj obdiv. Držte se.

2 0
možnosti
Foto

Tohle je hodně realistický blog. V pohledu i podání.

Vašek

2 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 17,34
  • Průměrná čtenost 215x
Žiju v Novém Boru na Českolipsku, městě s bohatou sklářskou tradicí. Bydlím v nájemním bytě. V domě s pečovatelskou službou. Jsem tu maximálně spokojená. Mám ráda společnost i samotu. Nedovedu si představit život bez možnosti setkávání se s lidmi. Ale aby vše „fungovalo“ tak, jak má, je k tomu nezbytná i ta samota. Mou velkou láskou je literatura . K odpočinku patří i hudba. Pasivně, samozřejmě. Mám ráda smích. A humor vůbec. Obojí ke mně patří. Humor sám je pro mě důležitým kořením života.

Seznam rubrik